Selasa, 31 Mac 2009

majlis so long se-well pudin

ianya dimulakan di pagi yang indah suria tatkala embun mulai memancarkan cah-ya ajimat yang kaya dengan khasiat vitamin D (cumer kalau terdedah secara berlebihan akan mengundang penyakit2--tu la jangan tamak)..

di bilik yang sempit tapi mesra telah berlangsung majlis keraian sempena penyingkiran sa-orang anggota kerja dari akademi sri-ram..nak wat camno..mu dah tak dapat undian paling tinggi dari org tingkat 7..huhuhuhu..kalau dapat di push oleh orang tgkt 4 dah ok dah..


nilah antara sajian yang bakal dibedal sampai licin oleh kami2 yang berperut dan bernafsu beso..
tajaan khas dari bos yang baik lagi baik hati..tengkiu puan..susah2 ajer..murah rejeki puan..

nilah anggota kerja yang diraikan pada hari yang disebutkan tadi..pilih2..mana satu yang korang nak vote keluar dulu..hehehehe..yang tengah ke..yang kanan ke..yang kiri ke..well..semestinya perempuan satu geng ngan perempuan gak..maka yang lelaki lah diundi kuar dahulu..selamat tinggal kepada hang..hahahaharu..jangan risau..wasiat hang akue si loyer buruk akan menyimpannya dengan leklok..(cewah macam ader je wasiat tu eh)
jadi seperti yang telah diperkatakan dari tadi..perempuan satu klik ngan perempuan..jadik hail for the womenz of d world bebeh..hahahaha..(jangan jeles keh hehehehe..gelak jahat)..ini menandakan era kepada perempuan mengungguli dari aspek permodenan fikiran untuk maju ke satu tingkat lagi..(takleh banyak ngat..jangan tamak..org tamak selalu rugi..hehehehe)


nasihat dari orang yang makan garam dulu (alhamdulillah berkat nasihat jabatan kesihatan - sihat walafiat nampaknya..)kepada yang kurang pengalaman makan garam darinya.."jagalah diri bebaik..ingat lah kami di akedemi sri-ram nih..kenang daku dalam doamu..huhuhuhu"..antara bait2 ucapan dan dorongan kepada anggota yang bakal melangkah keluar dari zon selesanya..hahahaha..


antara an-gota kerja yang turut sama meraikan penyingkiran lagi satu pesaing mereka..haahaha..'bagus2..peluang kita cerah secerah matahari di luar sana nampaknya..hahahaha'kata mereka secara senyap2..huhuhuhu

"jadi anak-ku..terimalah hadiah ikhlas dari bonda supaya ianya menjadi pedoman mu di masa hadapan..time nak dapat ilham jangan segan2 lah bukak hadiah nieh..jangan nakal2..nanti bonda babab baru tau..hehehehe"


kisah fantasi bersulam aura ke7 berakhir dengan ucapan kurangkan kontroversi tingkatkan motivasi..huahuahua..salah dan silap harap diampunkan..sedangkan lidah lagi tergigit.....


2 ulasan:

raja hairul hafida berkata...

best gile mkn2..apsal kita takde?? hahaha...

yusfahliza berkata...

fida takde sebab fida tak masuk lagi..hehehehe..takpe2..tgu majlis akue plak eh