Selasa, 14 April 2009

hari2 volley ball standard sirim act 01...muhuhuhuhuhu

petang itue di kala awan kumulonimbus sedang melampiaskan butir-butir jernih kasih cintanya terhadap bumi yang kering kepanasan kegersangan tanpa kasih sayang ..di padang simen bola tampar sirim berhad yang kebasah-basahan dek tempiasnya..berlangsunglah satu peristiwa yang dilabelkan perdebatan kekuatan tamparan2 manusia..juga disulami sedikit kemahiran menyorak(..hehehehehe..)


perdebatan dimulakan dengan servis dari server a.k.a. akak zah kita dari pasukan biru kool redup redha..servis pukulan maut untuk kumpulan lawannya berserta tangan sakti berkuasa 8 ekor kuda..hahahahaha.."kita pasti menang...redhaaa"..(akue yang tolong kata utk kak zah..muhuhuhuhu)


"aaiihhh..mana buleh mereka pulak yang menang nieh..jangan kasik can kat mika2 nieh..sambut jangan tak sambut bola sakti..keluarkan pencak sakti masing2..lawan2!!"--begitula pasukan lawan dari pasukan hijau raja lumut perak ni berkata...hahahahaha


"haaa..jangan fight2 okey..ni hakim korang ni..kang akue suruh korang2 ni ketuk ketampi sampai terlucut kepala lutut korang kang..biasa la kan kalau dah nama kalah mati musti akan adalah yang menang dan yang kalah..nak wat camno dah ui..kalau sama2 menang baik buat pertandingan menang-menang..huhuhuhu..."


aaaaahh..setakat bola kuasa dewa ke 10 ni tak heran lah..akue askar pangkat sarjan batalion biru kool redup redha pun buleh tangkis laa..tengok akue..kadabumbum menjelmalah kao kuasa angin lintang aura ke 25..tembaaaaakk!!


eleh..kuasa tahap ke 25 aper kelas..tengok penangan lempangan akue ni plak..eh silap..bukan lempangan tapi kuasa lengan ajaib akue ni..menjelmalah kao kuasa hikmat ke 50 tanpa bandingan melampaui standard yang ditetapkan..yihaaaa..


turn kuasa lempangan akue pulak..yaaaaaaahh..kuasa hikmat sejati aura ke 3 divisyen ke 7 seksyen 18 shah alam menjelmalah kao....


aramak..sambut2..jangan bagi can kat mika2 nie......gunakan gear 6 enjin antarabangsa...huaaaaahhhahahahaha...


hah..sambut2..gunakan pula kuasa sakti bukan rayuan gombal ke 110km sejam..dush hak tuih..


my turn pulak...mane buleh mika sahaja yang interprem..rasakan amukan sang segala alam semulajadi tingkat 2 bangunan standard akue..hahahahaha..zaaassss!!


eh mana bola beb..mana..manaaaaaa..ghupa2nya bola yang tidak bersalah itu telah terbang keluar dari padang yang 'panas' itue disebabkan tidak tertahan dengan lempangan demi lempangan 'kasih sayang' mika2 itue..pasukan biru redup kool redha pula bersorak kegumbiraan karena telah mendapat cahyamata mereka yang pertama...hahahahaha...


prrreettt..mana pulak bola tu yg out..masuk la..tak caya ye...mari kita imbas kembali saat2 di mana bola itu sedang memilih untuk melandingkan dirinya berbekalkan kuasa cctv..di mana bola itue sekarang ini?? maka dengan ini..adalah diumumkan..kumpulan hijau raja lumut perak telah memenangi perdebatan perlawanan kekuasaan tangan melempang peringkat bangunan standard tahun ini..tahniah2..leh lah makan kfc mcD pizza hut pas ni ye..


yeyeh..dah menang..kami dah menang..yeyeh..tengokla akue senyum sampai tak nampak mata..hahahaha..terimalah pasukan biru kool redup redha akan keputusan ini...redhaa...


yeyeh..menang2..esok diumumkan cuti ye..amek mc ramai2..hahaahhaha..



jaga2lah kamu2 wahai pasukan lawan ku..jangan tak kenal sapa akue..akue lah ratu semut merah merapi.....hahahahaha..maka dengan ini..terimalah hadiah bola beracun dari akue..hihihihi


akue la ratu bintang bola lempang peringkat bangunan standard tingkat 3 untuk tahun inie..terimalah bola bakaran dari tangan sakti akue yang ke tujuh inie...hahahahaha...biaq tebakar korang2 ni..hahahahaa...


mana buleh mika2 je yg jadi bintang nieh..kawe pun nok jadik bintang jugak..kalau tak masuk jugak bola nieh jangan panggil akue bintang..star cukup la...hahahahaha..


eleh..bola ni sekali akue libas gerenti menang punyaa...ahahahahaha


dan seperti biasa...dalam sesuatu per-aduan kekuasaan manusia2 ini musti ada pasukan sorak yang berjaya membakar semangat2 ahli2 merekanya..maka..diperkenalkan pasukan pembakar semangat juang pasukan merah membara membakar sanubari...merah go merah go merah merah goooooooo..bakar mereka2 ini sampai hangus..ahahahahahaha...

1 ulasan:

Muhammad Syukri Lukman.. berkata...

Assalamualaikum..
Hai..Sungguh Melankolik Bahasa Yang
Cik Gunakan..Sungguh Bersistematik
Sekali..Sudahnya Panjang Lebar Nak
Baca..Kata2 Yang Di Coret Kan Pula
Sangat2 Lah Halus Dan Perlu Telus
Ketika Membacanya..Hehe..