Isnin, 1 Jun 2009

scenary of kenyir


kejernihan sungai..sejuk macam kat ulu yam..tapi ni jernih punya..cetek dan tak la deras sangat airnya..tapi serius sejuk la berbanding air tasek kenyir yg besa kitorang dok mandi manda..batu2 pun cantik..cuma tak leh nak bawak balik..kang ada yg 'mengikut' plak..hahaha

ni buih2 air semasa bot laju tengah memecut laju membelah air yg tenang2 itue..tapi cam kabur plak..hahaha..

gambar waktu pagi2 kat petang island resort..tenang..sejuk..tapi alhamdulillah air tak sejuk sangat..syok la mandi lama2 pun hehehehe

kat bawah ni lak gambar2 yang dapat diambil sewaktu bot sedang berjalan menuju ke tempat2 yang telah disenaraikan dalam rangka aktiviti kami selama 3 hari 4 malam ini...pakai kamera henset je nak wat camna..kabur sket la eh..



3 ulasan:

Fazzy berkata...

lawa
jum g dik

yue-fa-lie-za berkata...

nak
tapi nak duk resort..takmo duk dalam boat..huhuhuhu

Faizal Ibrahim berkata...

besnyer kenyir...pandai gak ko amik2 gmbr ek..aku kena g gak sekali...ape kate g beramai2 dgn greenity? kita lihat ape kate servey?