Selasa, 8 September 2009

GAMBAR2 SEHAT

1st of all..ni bukan tulisan akue (yang dok tulis atas kalander ni ngan atas daun pintu ni yeah)
akue jumpa nota2 cinta ni kat umah sewa akue sendiri
atas televisyen (kalender) ngan pintu housemate akue sendiri
time akue balik dari keje tengah2 dok berehat
semuanya bukan akue yg buat ok
takkan la akue bengap ngat la kan nak tulis benda2 hampesh ni kan
baik akue kutuk org yang tulis nota cinta ni kan..isk2 tak baiknya akue kan..
kes ni akak akue ngan some besfren yang tahu..(u know who u are)
ni lanjutan dari kes mesin basuh..jeng jeng jeng
sebenarnya akue ingat dah ilang dah kes mesin basuh tu
tapi ada lanjutan plak...isk tensen2
papehal pun akue ngan ayu nak berpindah dengan suka hatinya pada tahun hadapan insyaAllah
skang ni lini dah pindah tinggal akue ber3 je kat umah..hehehe
bosan giler tapi nasib baik ada komputer..leh main2..
tapi memang tensen la duk serumah ngan org2 macam ni..
kadang2 sakit hati kadang2 biarkan aje la budak tu..memang tak matang giler..
bila akue tanya leh dia cakap jangan tuduh menuduh..akue pun pelik..sape je yg duk umah tu selain akue ayu dan lini..lini outstation mana sempat nak balik semata2 nak tulis benda2 hampesh tu..ayu lak takkan la back stabbing..tgl org tu je la..so...kalau akue saman sure akue menang kan..huhuhuhu
papehal pun akue dah maafkan budak tu..
cuma kadang2 je emo tak pasal2..hehehehe









2 ulasan:

Fazzy berkata...

mak oiii sadis ayat2 itu
jum kite serang DIAAA

ixa ixora berkata...

he'eleh.. apa kes?? lepas coret, sorok pen?? cite sikit yus!